VioletHills
Allons-y!
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1820
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zasiedmiogórogród Płeć:
|
Wysłany: 21 Sty 2012, Sob 17:44 Temat postu: R E G U L A M I N |
|
|
Cytat: | Ignorantia legis non excusat |
Nieznajomość prawa nie jest usprawiedliwieniem
I nie zwalnia z jego przestrzegania!
1. Warunkiem koniecznym do brania udziału w życiu forum jest rejestracja.
2. Pierwszy post na forum powinien się znaleźć w dziale powitań.
3. W postach nie umieszczamy treści rasistowskich, erotycznych, wulgarnych, godzących w czyjeś uczucia bądź innych powszechnie uznawanych za niestosowne, nieetyczne.
4. Pisząc posty zwracamy uwagę na ich poprawność – ortograficzną, interpunkcyjną oraz gramatyczną. Nie piszemy TrAfFką, nie kolorujemy całych wypowiedzi, by powstała tęcza. Nie wypowiadamy się z włączonym CAPS LOCKIEM. Wypowiedzi, w których znajdą się tylko emotikonki będą kasowane.
5. Na forum obowiązuje przestrzeganie [link widoczny dla zalogowanych]
6. Przed założeniem wątku na forum upewnij się, że zakładasz go w odpowiedniej kategorii oraz czy taki temat już wcześniej nie powstał. Tytuł tematu powinien być adekwatny do jego zawartości.
7. Umieszczając na forum grafik, w której znajdują się elementy prac innych osób(pochodzące z serwisów takich jak deviantart.com, weheartit.com itp.) podajemy źródło. Prace bez podanych źródeł będą blokowane i usuwane.
8. Emblemat nie może przekraczać wielkości 150x300px, a obrazek powinnien mieścić się w granicach 300px wysokości i 460px szerokości.
9. Kolor czerwony zarezerwowany jest tylko i wyłącznie dla administratorów, a kolor zielony - dla moderatorów forum.
10. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Posiadanie większej ilości kont jest możliwe tylko po porozumieniu z administracją.
11. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz umieszczania plików, odnośników oraz informacji na temat zasobów internetowych, które powszechnie uważa się za nielegalne. Nie popieramy piractwa!
12. Nieprzestrzeganie regulaminu może skończyć się upomnieniem w formie Wiadomości Prywatnej, ostrzeżeniem, banem na określony czas bądź zablokowaniem IP. 5 ostrzeżeń = ban.
13. Nick można zmieniać raz na cztery miesiące, nie częściej!
14. Nieaktywne konta użytkowników będą kasowane po miesiącu.
Regulamin obowiązuje od dnia 20.03.2012
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VioletHills dnia 09 Wrz 2012, Nie 20:50, w całości zmieniany 11 razy
|
|